Dlaczego reklama display się opłaca?

Do promocji marki w internecie możesz użyć reklamy display. Dzięki niej Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna. Reklama display może pojawić się w różnych miejscach w sieci. Ma ona charakter graficzny. Z nią możesz zbudować pozytywny wizerunek firmy, stymulować sprzedaż. Reklama ta jest jedną z najstarszych form promocji w internecie. Na uwagę zasługuje także fakt, że zalicza się ją do najbardziej popularnych sposób komunikacji z potencjalnymi Klientami.

W celu uświadomienia sobie tego, że reklama display bardzo się opłaca, koniecznie musisz dowiedzieć się więcej na temat tego:

  1. Jakie są zalety reklamy display?
  2. Reklama display to opłacalna forma marketingu w internecie
  3. Czym jest elastyczna reklama display?

Korzyści płynące z reklam display

Reklama display to format reklamy graficznej. Banery oraz obrazy kierowane są do określonej grupy odbiorców. Reklamy display mogą pojawić się w bardzo wielu miejscach np. na stronach internetowych, w mediach społecznościowych. Mogą mieć one różne formaty. Wyróżnia się reklamy interaktywne, statyczne, animowanie, rozwijane, pływające, wideo. Box, baner, button, billboard to najbardziej popularne postacie reklamy display. Do nowszych postaci można zaliczyć superstitial, pop-up, pop-under, interstitial, expanding ad, tapeta, top layer.

Do zalet reklam display należy m.in. możliwość określenia docelowej grupy odbiorców. Przede wszystkim też warto zwrócić uwagę, że mają one naprawdę duży zasięg. Dają one w pewnym sensie gwarancję tego, że znajdziesz idealną grupę docelową dla Twoich produktów, czy usług. Kampania display z ciekawymi grafikami, call to action na 100% zdobędzie uwagę odbiorców! Poza tym reklamy display dają Ci wiele możliwości targetowania. To, co najważniejsze – zwiększają świadomość marki.

Kampanie display i e-commerce

Reklama display zwiększa świadomość marki, ale też na uwagę zasługuje to, że jest niezwykle pomocna w kampaniach sprzedażowych oraz promowaniu produktów. Daje więc ona bardzo dużo możliwości dla marketingu e-commerce.

Elastyczna reklama display

Dużą zaletą elastycznych reklam displayowych jest to, że mogą one bez problemu dostosować swój format, rozmiar i wygląd do każdego miejsca w sieci reklamowej. Warto wiedzieć, że kreowanie elastycznych reklam display jest po części zautomatyzowane. Musisz stworzyć jedynie tekst reklamy, a także dodać logo i obraz. Kolejną zaletą reklamy elastycznej jest szeroki zasięg. Ponadto także elastyczność. Warto użyć tej reklamy, gdy chcesz zaoszczędzić na czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *