3-cechy-ktore-powinien-posiadac-idealny-showroom

3 cechy, które powinien posiadać idealny showroom

Showroom to idealny przykład przestrzeni służącej nie tylko celom sprzedażowym, ale też wizerunkowym. Model handlu, w którego centrum znajdują się klasyczne sklepy stacjonarne, powoli zostaje wyparty przez nową koncepcję silniej skupioną na kompleksowym spełnianiu potrzeb klientów. Showroomy w pełni wpisują się w ten trend – podpowiadamy, jakie cechy powinny posiadać tego typu miejsca, by realizowały stawiane wobec nich oczekiwania.

Moduły wystawiennicze do showroomów

Chociaż podczas wizyt w showroomach nie można od razu kupić wybranego produktu, aranżacja takich wnętrz zazwyczaj przypomina tradycyjne sklepy. Aby jednak skutecznie podkreślić nowoczesny charakter przestrzeni, warto zastąpić klasyczne meble funkcjonalnymi modułami wystawienniczymi. Co ważne, dzięki szerokiemu wyborowi ekspozytorów można atrakcyjnie zaprezentować przedmioty o różnych rozmiarach.

Do eksponowania sprzętu elektronicznego doskonale nadają się postumenty i gabloty, natomiast ubrania świetnie wyglądają na uniwersalnych regałach i wieszakach. Dla odmiany sprzęt AGD, motoryzacyjny czy inne artykuły charakteryzujące się sporą wagą można umieścić na wytrzymałych podestach. Ekspozytory należące do systemów modułowych umożliwiają szybką i bezproblemową przebudowę każdego stoiska ekspozycyjnego, dlatego w przypadku zmiany asortymentu wystarczy wprowadzić pożądane modyfikacje, a showroom nadal będzie funkcjonalny i efektowny.

Ścianki i kasetony do promocji firmy oraz oferty

Kolejnym ważnym wyposażeniem showroomów powinny być różnego rodzaju nośniki treści marketingowych – w takich wnętrzach bardzo dobrze sprawdzają się zwłaszcza wolnostojące kasetony wyróżniające się lekką, stabilną konstrukcją. Jeśli aranżacja będzie często występować w nowych odsłonach, warto zainwestować w kasetony z panelami graficznymi lub wkładami tekstylnymi, które można szybko wymienić (bez kupowania ram).

Ponadto znakomitym pomysłem jest postawienie na praktyczne przepierzenia mające formę dekoracyjnych ścianek reklamowych. Takie rozwiązania z sukcesem łączą dwie niezwykle ważne funkcje – dzielą przestrzeń na strefy, a zarazem stanowią cenny nośnik informacji. Projektanci modułów wystawienniczych oferują autorskie systemy przepierzeń, które elastycznie dopasowują się do dowolnej przestrzeni, podnosząc jej funkcjonalność i jednocześnie dodając lekkości.

Standy multimedialne do dywersyfikacji strategii reklamowej

W showroomach rewelacyjnie sprawdzają się również standy multimedialne – możliwość wyświetlania na ekranach prezentacji, portfolio, zdjęć czy materiałów wideo to idealny sposób na wzmocnienie strategii komunikacyjnej i sprzedażowej. O zaletach takich ekspozytorów opowiada pracownik Clever Frame, projektanta i dostawcy stoisk ekspozycyjnych: Dzięki multimedialnym standom każdy klient może sam zapoznać się ze wszystkimi interesującymi go informacjami, bez konieczności angażowania pracowników. Nic też nie stoi na przeszkodzie, żeby wyposażyć stand w akcesoria uzupełniające, np. tradycyjne ulotkowniki czy półki na gadżety reklamowe.

Wybór różnego rodzaju ekspozytorów i modułów wystawienniczych jest tak duży, że można za ich pomocą stworzyć designerską przestrzeń odpowiadającą potrzebom dowolnej branży, nie tylko modowej albo elektronicznej. Showroom powinien być wizytówką marki, w związku z czym podczas planowania całego wystroju nie można pozwolić sobie na żadne przypadkowe rozwiązania. Zaufanie sprawdzonym projektantom i postawienie na stoiska modułowe to najlepszy sposób na wykreowanie nowoczesnej, praktycznej przestrzeni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *