Czy wynajęcie przestrzeni coworkingowej jest dobrym pomysłem?

Dynamiczne zmiany na rynku w sposób znaczący rewolucjonizują również dotychczasowe modele pracy. Tradycyjne biuro skupiające pracowników jednej firmy działających nad wspólnym projektem to już nie jest jedyne rozwiązanie dla przedsiębiorców poszukujących dogodnych warunków pracy dla swych zespołów. Rosnącą popularnością cieszy się dziś coworking. Komfortowe biura serwisowane w Warszawie, Wrocławiu czy Krakowie to obecnie usługa, z której chętnie korzystają nowoczesne firmy z wielu branż, upatrując w tym rozwiązaniu sposobu na optymalizację kosztów przy jednoczesnym zachowaniu wygody i wysokiego standardu. Sprawdź, dlaczego warto wynająć przestrzeń coworkingową!

Czym jest coworking?

Biura coworkingowe to komfortowe, w pełni wyposażone pomieszczenia przygotowane do efektywnej pracy. To dobre rozwiązanie dla wszystkich osób, które np. nie posiadają odpowiednich warunków do wykonywania obowiązków służbowych w domu, jednocześnie nie mając potrzeby inwestowania w stały wynajem biura. Dodatkowo możliwość pracy we współdzielonej przestrzeni daje okazję do networkingu i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Komfortowe biura serwisowane w Warszawie – kto najchętniej z nich korzysta?

Coworking jest dostępny dla każdego, jednak od kilku lat cieszy się uznaniem szczególnie wśród freelancerów, czyli osób specjalizujących się w danym obszarze i pracujących na własny rachunek. Z biur coworkingowych chętnie korzystają również młodzi przedsiębiorcy, właściciele początkujących startupów czy też osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, które nie posiadają odpowiedniego miejsca do pracy. Coworking to doskonały wybór także dla:

  • zespołów pracujących w trybie zdalnym, które chcą jednak zachować sprawdzone miejsce do pracy stacjonarnej od czasu do czasu;
  • firm, które w celu optymalizacji kosztów zmniejszyły dotychczasową powierzchnię najmu, jednak potrzebują powierzchni biurowych na okazję większych spotkań całego zespołu;
  • firmy poszukujące miejsca do organizacji spotkań integracyjnych dla powstających lub rotujących zespołów;
  • firmy, które chcą oferować pracownikom elastyczne modele pracy w ramach wewnętrznych działań employer brandingowych.

Korzyści wynikające z wynajmu przestrzeni coworkingowej

Atrakcyjność i komfort biur serwisowanych w Warszawie i innych dużych miastach wynika przede wszystkim z kompleksowości oferowanych usług. Korzystając z przestrzeni coworkingowej, firma otrzymuje bowiem:

  • dedykowaną przestrzeń biurową dopasowaną do aktualnych potrzeb pracowników i wymagań stanowiska;
  • szybki, niezawodny internet;
  • kompleksowe wyposażenie i ergonomiczny sprzęt biurowy;
  • niezbędne urządzenia projekcyjne;
  • całodobowy dostęp do infrastruktury biurowej;
  • komfortowe, klimatyzowane sale;
  • tabliczkę z logo firmy;
  • nieograniczony dostęp do kuchni wraz z kawą i herbatą;
  • serwis sprzątający w cenie.

Dodać należy, że komfortowe biura serwisowane w Warszawie zwykle zlokalizowane są w topowych lokalizacjach, w ścisłym centrum miasta, co ma niebagatelne znaczenie dla prestiżu firmy. Biuro w samym środku życia biznesowego korzystnie wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa i zachęca do podejmowania współprac. Wybór przestrzeni coworkingowej to ponadto gwarancja elastyczności i wygody – wszystko dzięki minimalnej liczbie formalności do załatwienia i braku skomplikowanych, długoterminowych umów. Wynajmując biura w ramach coworkingu, firma może dopasować przestrzeń do swoich aktualnych potrzeb, co pozwala również zoptymalizować koszty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *