Reklama świetlna – czym jest i czy warto

Mówiąc o reklamie zewnętrznej zarówno wielkoformatowej, jak i mniejszych jej form, zazwyczaj do głowy przychodzą nam billboardy, plakaty, ulotki, a także oklejanie witryn i samochodów, ewentualnie szyldy, obecnie głównie na pleksi.

Umyka nam natomiast coś, co od lat było wyznacznikiem dobrej reklamy, czyli reklama świetlna – Warszawa to świetny przykład, jak wiele daje taka reklama po zmroku.

Reklama świetlna to szczególnie ciekawa forma reklamy zewnętrznej, z tego powodu, że jest ona widoczna zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. Dlatego też w przeciwieństwie do różnego rodzaju niepodświetlanych tablic można nazwać ją całodobowym nośnikiem. A to sprawia, że mamy znacznie więcej jej odbiorców. Zwłaszcza że nierzadko w ciągu dnia jesteśmy wystawienia na tysiące tego typu bodźców i możemy w pewnym momencie przestać je zapamiętywać. Tymczasem reklama świetlna wyróżniać się będzie w ciemności.

Reklama świetlna w Warszawie – jakie formy przybiera?

Jeżeli chodzi o reklamę świetlną zewnętrzną, możemy wyróżnić jej trzy podstawowe rodzaje.

Reklama oświetlana to rodzaj zwiększenia widoczności przekazu w nocy, znany nam najczęściej z wielkoformatowych bilbordów, ale także mniejszych tablic informacyjnych. Jest to reklama, która po zmroku zostaje oświetlona przez zamontowany najczęściej na do nią lub pod nią panel świetlny niebędący zintegrowany z treścią reklamy. Ostatnio najczęściej używa się podświetleń LED ze względu na energooszczędność.

Reklama podświetlana to różnego rodzaju szyldy, które źródło światła mają montowane wewnątrz. Najczęściej są to całościowo skrzynki z pleksi z zamontowanym oświetleniem, które równocześnie podświetla całość przekazu.

Reklama świecąca, czyli różnego rodzaju wyświetlacze, telebimy, czy tablice LED. W tej kategorii odnajdujemy też coraz rzadziej używane, ale będące świetnym przykładem klasyczne neony wykonane z rurek szklanych.

Oprócz tego reklama świetlna Warszawa to także wiele innych form wychodzących poza reklamę zewnętrzną.

Reklama świetlna – gadżety reklamowe

Hasło reklama świetlna Warszawa nie musi wyłącznie zawierać w sobie poszczególne formy reklamy zewnętrznej. Reklamy świetlne mogą doskonale sprawdzać się także jako wewnętrzne nośniki treści reklamowych znajdujących się na przykład jako część wyposażenia salonów usługowych. W tym przypadku warto jest zastanowić się, jak wkomponować tego typu reklamę we wnętrze, aby stała się ona częścią wystroju, a mimo wszystko zwracała uwagę, na przykład swoją wyszukaną formą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *