Jak założyć punkt kurierski i odnieść sukces?

Szukasz pomysłu na biznes? Świetnym rozwiązaniem jest prowadzenie punktu kurierskiego, czyli usługi, na którą jest duży popyt. Sprawdź, jak otworzyć punkt kurierski, jakie wymagania trzeba spełnić oraz jakie korzyści płyną z prowadzenia własnego punktu kurierskiego.

Wraz ze wzrostem zainteresowania zakupami online (do czego znacząco przyczyniły się lata pandemii), pojawił się jeszcze większy popyt na usługi kurierskie. Dziś możesz zamówić dostawę wprost pod drzwi, a także wybrać specjalne automaty, w których możesz nadawać, jak i odbierać przesyłki, kiedy tylko zechcesz. Zastanawiasz się, dlaczego przy dostępności takich opcji klienci chętnie skorzystaliby z punktu kurierskiego? Bo to rozwiązanie, które oferuje im jeszcze więcej wsparcia, oszczędności i wygody. Począwszy od doradztwa np. jak nadać niestandardowe paczki, poprzez wybór najlepszej oferty przewoźników, a skończywszy na ubezpieczeniu paczki, powiadomieniach SMS i pakowaniu.

Dlaczego warto wybrać franczyzę punktu kurierskiego?

Wybranie franczyzy punktu kurierskiego Pakersi to zdecydowanie łatwiejszy sposób na świetny zarobek, niż tworzenie własnej marki od zera. Otrzymujesz wsparcie i gotowy, dobrze działający model biznesowy. Oznacza to, że na samym starcie masz sprawdzony sposób na biznes, niezbędny sprzęt, dostęp do umów z przewoźnikami, opiekuna wdrożenia oraz zespół opiekunów, na których wsparcie możesz liczyć przez cały okres współpracy. To cały pakiet, dzięki któremu możesz odnieść zawodowy sukces i mieć coraz lepsze dochody, które są uzależnione od lokalizacji punktu oraz zaangażowania w bieżącą pracę, w tym ofertowanie klientów biznesowych. 

Pierwsze kroki – jak otworzyć punkt kurierski?

By otworzyć punkt kurierski, konieczne jest skontaktowanie się z konkretną firmą i odbycie rozmowy, która pozwoli na zweryfikowanie, czy taki biznes jest dla Ciebie. Przedstawiciel firmy przedstawi Ci ofertę, warunki współpracy, a także odpowie na Twoje wszystkie pytania. Jeśli na tym etapie poczujesz, że to coś dla Ciebie i masz wkład własny, który chcesz zainwestować właśnie w punkt kurierski, to kolejnym krokiem jest wykonanie analizy biznesowej w konkretnym mieście. Wyszła pomyślnie? W takim razie czas na założenie działalności gospodarczej, znalezienie odpowiedniego lokalu i podpisanie umowy partnerskiej. To podstawy, dzięki którym Twój punkt kurierski pojawi się na mapie miasta. Jednak by świetnie funkcjonował, zgodnie z modelem biznesowym franczyzy musisz jeszcze wykonać niezbędne szkolenia oraz zadbać o wystrój lokalu, według ustalonych wytycznych. A potem? Pozostaje otworzyć i zdobywać klientów!

Jakie korzyści płyną z prowadzenia własnego punktu kurierskiego?

Własny punkt kurierski to biznes, dzięki któremu możesz zarobić mniej więcej o 5 000 do 20 000 zł miesięcznie. Co więcej, wybierając właśnie taką pracę, możesz liczyć na stały, dobry zarobek, a także wsparcie opiekunów, zawsze, gdy będzie taka potrzeba. W przeciwieństwie do działalności, którą tworzysz i prowadzisz samodzielnie, w przypadku franczyzy możesz liczyć na wsparcie, niezbędne szkolenia i tym samym osiągać coraz lepsze wyniki finansowe. Punkt kurierski to pomysł na biznes, na który aktualnie jest duży popyt, a który będzie rósł z roku na rok. A to oznacza, że wybór punktu kurierskiego to świetna inwestycja, teraz i na przyszłość.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *